/

Edukacja architektoniczna. Pomoc dydaktyczna dla nauczycieli szkół podstawowych

Publikacja powstała jako uzupełnienie kursu edukacji architektonicznej dla nauczycieli realizowanego w ramach projektu „Akademia Mistrzów Techniki”. Ma charakter pomocy dydaktycznej dla nauczycieli szkół podstawowych, poszerzającej wiedzę z zakresu architektury i urbanistyki. Publikacja w odniesieniu do przeprowadzonego wcześniej kursu zawiera moduły: Pokój/Mebel, Dom/Mieszkanie, Ulica/Plac, Ogród/Park, Osiedle/Sąsiedztwo i Miasto. Dla każdego z tematów zostały przygotowane przykładowe scenariusze zajęć. Ponadto zawiera genezę edukacji architektonicznej oraz metodykę jej nauczania.

Jak korzystać?

Publikacja może być wykorzystywana jako niezależne źródło informacji i pomocy we wprowadzaniu edukacji o przestrzeni do nauczania szkolnego.

Pobierz:

Twórcy

Pod redakcją: Elżbiety Kusińskiej, Grażyny Schneider-Skalskiej 

Recenzja: Zbigniew Bać  

Opracowanie graficzne: Małgorzata Petelenz

Wydawca

Dofinansowano z projektu “Akademia Młodych Mistrzów Techniki” realizowanego w ramach programu POWER 2014-2020

Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej
Dostępność

Publikacja bezpłatna

Rok wydania

2020

Używamy plików cookies na naszej stronie, aby lepiej rozumieć w jaki sposób jest używana i stale ulepszać jej użyteczność. Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz naszą Politykę Prywatności.