/

Powszechna edukacja architektoniczna. Ewolucja idei i doświadczenia zagraniczne

Celem książki jest prześledzenie procesu rozwoju koncepcji powszechnej edukacji architektonicznej, a także zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej systemowej i pozasystemowej edukacji architektonicznej w Polsce i za granicą, z myślą o ułatwieniu nie tylko oceny i diagnozy stanu obecnego, ale także dokonaniu strategicznych planów na przyszłość. W publikacji opisano osiągnięcia szesnastu krajów europejskich, dotyczące zarówno rozwoju, jak i obecnego stanu powszechnej edukacji architektonicznej.

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem powszechnej edukacji architektonicznej – architektów, urbanistów, edukatorów, animatorów kultury i nauczycieli. Autorki kontynuują swoją pracę w drugiej publikacji Powszechna edukacja architektoniczna. Doświadczenia polskie i kształcenie incydentalne.

Twórcy

Dorota Wantuch-Matla, Anna Martyka

Recenzenci: prof. dr hab. inż. arch. Grażyna Schneider-Skalska, dr hab. inż. arch. Radosław Barek, prof. PP  

Opracowanie graficzne: Michał Cecko

Wydawca

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego

Dostępność

Publikacja płatna

Rok wydania

2020

Używamy plików cookies na naszej stronie, aby lepiej rozumieć w jaki sposób jest używana i stale ulepszać jej użyteczność. Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz naszą Politykę Prywatności.