/

Zmiana (w) przestrzeni edukacyjnej. Dobre praktyki architektoniczne i funkcjonalne z warszawskich szkół i przedszkoli

Edukacja na całym świecie poszukuje nowego modelu na miarę wyzwań XXI wieku. Szkoła przestaje być miejscem prostego przekazywania wiedzy, bo problemem jest dziś nie tyle brak informacji, co jej nadmiar, złożoność i niepewność.  

Jaka powinna być przestrzeń architektoniczna przedszkola i szkoły, by umożliwiać taką edukację? Z jakimi wzorami rodem z pruskiej szkoły, a czasem średniowiecznego klasztoru, trzeba zerwać? A co warto zachować? Na te i podobne pytania szukamy odpowiedzi w poradniku. O zmianie przestrzeni opowiadamy w kontekście prawdziwych przykładów szkół, które postanowiły się z tym wyzwaniem zmierzyć. 

Twórcy

Opracowanie merytoryczne: Małgorzata Leszko, Agnieszka Czachowska, Alicja Pacewicz 

Redakcja merytoryczna: Małgorzata Leszko 

Grafika i skład: Agata Napierska 

Wydawca

Dofinansowano ze środków m.st. Warszawa

Fundacja Szkoła z klasą
Dostępność

Publikacja bezpłatna

Licencja

Wszelkie prawa zastrzeżone

Rok wydania

2019

Używamy plików cookies na naszej stronie, aby lepiej rozumieć w jaki sposób jest używana i stale ulepszać jej użyteczność. Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz naszą Politykę Prywatności.